2010. szeptember 8., szerda

Az én Gant pólóm

Az ember alapvetően kíváncsi. Meddig él, mikor tesz szert az első milliójára vagy tízmilliójára, vagy hogy híres lesz-e.
Én például sokáig kíváncsi voltam, milyen klasszikus, sukár galléros piké pólóm lesz először: Fred Perry, Gant, Lacoste vagy Ralph Lauren. Tegnap aztán megszületett a válasz, ugyanis szert tettem egy lazacszínű Gant pólóra, méghozzá az eredeti 70 eurós ár nagyjából századrészéért, 220 Ft-ért. Mert hát húszezer forintért a hülye is tud márkás pólót venni, azonban 220 Ft-ért már tehetség kell hozzá, vagy legalábbis szerencse, hogy ráleljünk egy "tuributikban".
Egy kicsit megfakult, de azért jó állapotban lévő darab, címkékkel, szépen hímzett Gant logóval, pótgombokkal. Apropó gombok, egy érdekesség ínyenceknek: a nyakán két gomb van, melyek szinte teljesen egyforma, egyszerű gombok (a hátoldalukon érdekes, tarka mintával), azonban csak az alsón látható apró Gant felirat. Ez azonban úgy tűnik, nem véletlen, mert a két pótgomb is hasonló: a felső sima, és csak az alsó feliratos.

Az én Eastpak táskám
Az én Hewlett-Packard grafikus számológépem
Az én Texas Instruments grafikus számológépem

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése