2009. augusztus 31., hétfő

Pepi autó

Gyermekkoromban a Volga autókat "Pepi autónak", vagy inkább pepiautónak (mivel leírni nem írtam le - lehet, hogy most írtam le életemben először, vagy tán másodszor) neveztem.
A Volga M24 (akkor még nem tudtam, hogy M24 a típusa, sőt, szerintem azt sem tudtam, hogy Volga) autók fényszórója valamitől nagyapám nővérének, Pepi néninek az arcára, szemére emlékeztetett. Sőt, teljesen úgy nézett ki, mint Pepi néni.
Pepiautóról eszembe jut még a mandulaműtétem és az egyik plüssmackóm, mert a mandulaműtétem idején sokat gondoltam a pepiautóra és Pepi nénire - vagy később kezdett úgy tűnni, hogy akkoriban ekörül is járhattak a gondolataim; mindenesetre a kórház, a csíkos pizsamás plüssmackó és a pepiautó emléke így összekapcsolódott már egy ideje.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése