2009. augusztus 28., péntek

Végrendelet

Tegnap az egyik televíziós bulvárműsorban a hírességek ("celebek") végrendeletéről volt szó.
Nem butaság ezt idejében megírni (no igen, elkésve nem csak hogy felesleges, de eléggé lehetetlen is), mert ki tudja, mikor esik a fejünkre egy kődísz a Körúton sétálva.
Én még nem írtam végrendeletet, még csak utolsó kívánságomat (vagy kívánságlistámat) sem osztottam meg eddig senkivel. Annak a jogi hátterével sem vagyok tisztában, mennyire számítana hivatalosnak például egy blogbejegyzésben közzétett kívánság.
No mindegy. Nekem az a kívánságom, hogy a Holdon szórják szét a hamvaimat.
...illetve... nem. Ez elég felesleges kívánság lenne, meg feltehetően túl sokat kellene erre áldozniuk a szeretteimnek. Beérem azzal, hogy - ha erre életemben nem kerülne sor - könyv alakban kiadják a blogbejegyzéseimet. Ez még egész reális, nem?

2 megjegyzés:

  1. Sanyi! Látom van nem html kódolással készített blogod is :)

    Mahone a fórumról! :)

    VálaszTörlés
  2. Igen, pár napja "költöztem" ide... :)
    (lásd első bejegyzés)
    Szeretettel üdvözöllek! (mint első kommentelőt is)

    VálaszTörlés