2009. október 7., szerda

Betegen az ágyban

De La Mole márki is a pásztói iskolában lakik. Olvasok, a regény felénél tartok. Beteg vagyok. Hatott az orrcsepp, kifújom az orrom. Julien Sorel már a párizsi szalon vendége, de La Mole márki házában, ami a pásztói Gárdonyi Géza Általános Iskola épületeként jelenik meg előttem. Beteg vagyok; olvasok, írok. Talán rajzolni is fogok. Mint gyermekkoromban, amikor betegen feküdtem otthon. A maratoni váltón betegedhettem meg. Túl hideg volt a frissítő, amit ittam. A táv is sok volt. Egy szigetkörhöz vagyok szokva. Jövőre jobb formába kell hoznom magam. Hatott az orrcsepp, máris sokkal könnyebb a levegővétel. Barátnőm bundáskenyeret készít. Egyszerre jó és rossz betegnek lenni. Mint a hidegrázás, az is egyszerre kellemetlen és kéjes. Bár most nem fázom. Inkább nem írok tovább, pihenek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése