2009. szeptember 28., hétfő

És még egy bekezdés

- Te Brétó, emlékszel, amikor még Ubi könyvét írtad, majd azzal a bágyadt robinzonos műsztorival kilincseltél a kiadóknál? Bevallom, akkoriban még nem hittem volna, hogy egyszer viszed valamire. És erre tessék, több évet töltöttél a nyílt óceánon és egy margitszigetnyi trópusi földdarabon, a könyvedet meg veszik mint a cukrot... hát nem semmi. A múltkor amikor a könyváruházban láttam a könyved plakátjait, hát majdnem elérzékenyültem. "Both Bendegúz: Brétó kalandjai". Azt tudtam, hogy Both Benedek a nagyapád, de hogy egyszer te is akkora író leszel, mint az öreg, hát azt tényleg nem gondoltam volna. És hát a tenger... tényleg, nem volt unalmas olyan sokáig himbálódzni a tengeren? Na és mikor veszed át a díjat? - árasztotta el Kerge örvendezésével és kérdéseivel Brötont.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése