2009. szeptember 27., vasárnap

A nagy Lebowski és az írói ábrándok

Tegnap (miután futottam egy kört a Margitszigeten) unokatestvéremnél megnéztem A nagy Lebowski c. filmet. Illetve csak majdnem megnéztem, mert úgy alakult, hogy az utolsó kb. negyed órát nem láttam. Rájöttem, hogy a vörös hajú srác hasonlított a nagy Lebowskira, legalábbis amikor Lebowski napszemüvegben volt, mert a szemük azért különbözött (és különbözik mind a mai napig, minden bizonnyal). A lazaságukban is volt némi hasonlóság.
Egyébként nem csak én dédelgetek írói ábrándokat a családban, hanem unokatestvérem is. Jelenleg egy mesén dolgozik, már csak két fejezete hiányzik. A következő terve pedig egy elég bonyolult regény (vasalás közben mesélt róla), melynek a bibliai Sámson lesz a főhőse. Többet nem árulhatok el róla, de nem is nagyon tudnék, mert nem egyszerű a sztori, és már ott, unokatestvérem forgószékében ülve elvesztettem a fonalat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése