2009. szeptember 11., péntek

Szeptember tizenegy

Ma újra a nyolc évvel ezelőtti terrortámadásról szól a sajtó és sok blogposzt is megjelenik a témában, gyakran azzal a személyes elemmel, hogy ki hol volt és mit csinált éppen akkor.
2001. szeptember 11-én azokban az órákban a Miskolci Egyetem főépületében voltam, és épp a francia középfokú nyelvvizsgámat tettem le. Ezért aztán nekem 9/11-ről a Miskolci Egyetem egyik folyosója jut eszembe - ahol várakoztam -, és a folyosó linóleum padlója. És még az a mondat, ami otthon fogadott: "Bombázzák New Yorkot!". Ahogy hazaérve a szoba ajtajából a tévére néztem, a rendkívüli hírekből először tényleg bombázásnak tűnt: a Nagy Alma madártávlatból, komótosnak ható repülőgépek (melyek valójában, mint olvastam, 500-900 km/h sebességgel mentek), füstölgő épületek.
Érdekesség: konspirációs teóriák 9/11 kapcsán.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése