2009. szeptember 19., szombat

Hogyan készülnek a blogbejegyzések?

Van egy kis négyzetrácsos füzetem, az eddigi bejegyzések többsége abban öltött először alakot, mintegy piszkozatként. Nem Moleskine, egy egyszerű füzet, legalább három éve vettem egy hipermarketben több ikertest... (most leütöttem vele egy nagy zöld bogarat, ami bejött az ablakon és naivan megpihent a szekrényajtón, egy pillanat, hullámsírba temetem a mosdóban; milyen egy eufemisztikus gyilkos vagyok, párizsi szalonokban sem mondták volna szebben; édesanyám azt mondta, hogy irodalmi a blogom és hogy olvassam el Az eltűnt idő nyomábant; ez a párizsi szalonokról jutott eszembe, mert egyszer már majdnem kiolvastam) ...szóval több ikertestvérével együtt vettem ezt a füzetet körülbelül három éve. Korábban ez volt a "fekvőtámasz füzetem", azt jegyzetelgettem benne, hogy melyik nap hány fekvőtámaszt nyomtam, majdnem fél éven keresztül, de már ennek is két éve. Most pedig ez a blogpiszkozat-füzetem.
Szegény bogár fűszeres borra emlékeztető illatú nyomot hagyott a füzet hátoldalán.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése